خیلی از کسانی که با شرکت تماس میگیرند همیشه براشون این سوال پیش میاد که الان باید چیکار کنن ؟ یا اصلا نحوه قیمت گرفتن چطوریه؟

توی این مقاله سعی شده این مشکل رو تا حدی بر طرف کنیم تا بتوانید سفارش راحت تری داشته باشید .

در زمان سفارش (ابتدا جعبه را بررسی میکنیم) باید هدف از سفارش مشخص باشد. یعنی یا برای محصولی جعبه میخواهید که تا پیش از این جعبه نداشته یا سفارش را برای جعبه ای میخواهید که قبلا نیز آن را داشته اید . در حالت اول که جعبه جدید می باشد ، باید سفارش دهنده محترم طول ،‌عرض ،‌ ارتفاع ، فرمت جعبه و نوع جنس آن را مشخص کند تا قیمت دقیقتری مشخص شود. (توجه داشته باشید در صورت داشتن ابعاد ، باید مشخص کنید ابعاد را از بیرون جعبه ارزیابی کرده اید یا از داخل جعبه که به اصطلاح ابعاد بیرونی یا درونی میگویند) حال اگر نصبت به هیچ کدام از موارد گفته شده آشنایی نداشتید اصلا نگران نباشید. میتوانید خود محصول را به شرکت دهید تا ابعاد را کارشناسان شرکت اندازه گیری کنند. پس از مشخص شدن ابعاد ، فرمت جعبه با توجه به وزن و شکل محصول به شما پیشنهاد میشود که این فرمت روی قیمت تاثیر بسیاری دارد. در صورت تایید فرمت نوبت به جنس جعبه میرسد که اغلب موارد سفارش دهنده یا نمونه ای ارائه میکند و یا آشنایی نصبی دارد. قیمت جعبه بعد از فرمت به جنس جعبه بستگی دارد.  الان شما قیمت جعبه ای که برای اولین بار میخواهید تولید کنید  را پیدا کرده اید.

حالت دوم قیمت گذاری به این صورت می باشد که شما یا جعبه  یا فقط شکل شماتیک آن را دارید(به اصطلاح خط قالب).  در این صورت ارائه خود جعبه به عنوان نمونه شاهد که هم از لحاظ جنس و هم ابعاد بررسی شود کمک شایانی در ارائه قیمت دقیق تری میکند.

( ابعاد بیرونی یا داخلی جعبه – نوع جنس – نحوه پرداخت – تعداد مصرف ماهانه – فرمت کار )

نوشتهٔ پیشین
حفاظت شده: رمز کاتالوگ را از شرکت بخواهید
نوشتهٔ بعدی
حفاظت شده: سینگل و ورق

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.
فهرست
Call Now Buttonبا ما در تماس باشید